TRWA REKRUTACJA
STUDIA I STOPNIA LICENCJACKIE
FORMA STUDIÓW:
stacjonarne lub niestacjonarne
6 semestrów
Aktualna, poparta międzynarodowymi certyfikatami wiedza i praktyczne kształcenie – to kierunek Marketing i nowe media we WSIiZ! Aplikuj i bądź zawsze o krok przed trendami.
REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025
REKRUTACJA:
22.04.2025 – 31.07.2025
ORGANIZACJA STUDIÓW:
pon. – pt. – tryb stacjonarny
pt. – niedz. – tryb niestacjonarny
W trybie niestacjonarnym piątki online.
PUNKTOWANE PRZEDMIOTY:
obowiązkowe: język polski, matematyka, język obcy
nieobowiązkowe*: historia lub WOS
* dodatkowo punktowane
CZESNE ZA MIESIĄC (PŁATNE PRZEZ 5 MIESIĘCY W SEMESTRZE):
ATUTY KIERUNKU
Jak potwierdzić swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Zdobywając cenione w branży międzynarodowe certyfikaty. Dołącz do grona studentów WSIiZ na kierunku Marketing i nowe media i zyskaj możliwość uzyskania certyfikatu DIMAQ® Student zupełnie za darmo! To atut, którym mogą pochwalić się tylko nieliczni absolwenci – zapewnij sobie przewagę na starcie!
CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O KIERUNKU I DLACZEGO WARTO DO NAS DOŁĄCZYĆ?
Sprawdź nasz fanpage i poznaj nas lepiej!
SPECJALNOŚCI
Studia licencjackie na kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ dają szansę rozwinięcia indywidualnych predyspozycji na specjalnościach odpowiadających na wyzwania rynku pracy.
Specjalność Media relations to klasyka w nowym wydaniu opracowana z myślą o osobach zainteresowanych współpracą z mediami. W programie przewidziano przedmioty związane z profesjonalnym przygotowaniem materiałów dla mediów, zarządzaniem komunikacją w sytuacji kryzysu oraz pracą z kamerą i mikrofonem.
Absolwent tej specjalności to osoba z zacięciem dziennikarskim występująca w charakterze rzecznika prasowego, pracownika biura prasowego lub agencji wspomagającej media relations firm i instytucji.
Specjalność ta jest nastawiona na interdyscyplinarność i poszerzenie kompetencji poszukiwanych na rynku pracy. Oferuje zdobycie praktycznego doświadczenia w obszarze designu graficznego, wideo, marketingu, komunikacji wizualnej i wizerunku firm, instytucji i marek.
Absolwent tej specjalności to wszechstronny marketer z umiejętnościami z zakresu projektowania graficznego, wiedzą na temat kompozycji, koloru i semiotyki obrazu oraz wszechstronnych narzędzi projektowania, w tym co-code.
Specjalność ta zakłada zdobycie praktycznych umiejętności na poziomie profesjonalnej obsługi mediów społecznościowych. Została opracowana w odpowiedzi na potrzeby ciągle rozwijającej się i zmieniającej gałęzi marketingu opartego o media społecznościowe. W ramach programu przewidziano zagadnienia content marketingowe, związane z planowaniem, wdrażaniem i ewaluacją kampanii w oparciu o narzędzia monitoringu i analitykę danych.
Absolwent tej specjalności to marketer skoncentrowany na social media marketingu i współpracy z influencerami. Profesjonalnie pozyskuje dane o użytkownikach, opracowuje plany kampanii social mediowych, wdraża je, ewaluuje i optymalizuje w czasie rzeczywistym.
PROGRAM STUDIÓW
Trzymamy rękę na pulsie rynkowych i technologicznych zmian, błyskawicznie dopasowując do nich ofertę dydaktyczną. Proponujemy Ci szyte na miarę potrzeb rynku pracy specjalności i przedmioty do wyboru.
68%
zajęć w programie studiów stanowią zajęcia o charakterze PRAKTYCZNYM
KARIERA
Sprawdź, na jakich stanowiskach i w jakich sektorach pracują absolwenci kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ!
Marketing Specialist
Media planner
Project Manager
Brand Specialist
Link Building Specialist
PR Specialist
Analityk
20%
Nawet o tyle wzrosły w 2025 r. średnie wynagrodzenia w obszarze marketingu cyfrowego na polskim rynku.
73%
Tyle procent całkowitych, globalnych wydatków na reklamę będzie stanowić reklama cyfrowa w 2025 r.
30%
To procentowy wrost liczby firm wykorzystujących AI i automatyzację w marketingu w skali roku.
ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ
Nie samą nauką człowiek żyje! Sprawdź, jakie możliwości rozwoju proponujemy studentom kierunku Marketing i nowe media we WSIiZ!
WSIiZ to kopalnia możliwości nie tylko, jeśli chodzi o rozwój umiejętności, ale i zainteresowań! Dołączając do Koła Naukowego Marketingu i Mediów, nawiązujesz ścisłą współpracę z redakcją mediów studenckich intro.media. Jako członek Koła Marketingu i PR, współorganizujesz natomiast najważniejsze uczelniane eventy takich jak graduacja, targi edukacyjne czy dni otwarte. To nie tylko okazja do zdobywania punktów do stypendium i cennego doświadczenia, ale też zbierania atutów do CV!
Czy wiesz, że we WSIiZ działa prężnie program Erasmus+, a sama uczelnia wykształciła do tej pory 9500 studentów z 82 krajów świata? Międzynarodowość jest na stałe wpisana w nasze DNA, a nasi studenci chętnie biorą udział w międzynarowych inicjatywach – nie tylko na Uczelni, ale też podczas zagranicznej wymiany studenckiej. Studiując we WSIiZ, otwierasz się na świat!
Działaj na rzecz uczelni i zdobywaj cenne doświadczenie
WSIiZ to kopalnia możliwości nie tylko, jeśli chodzi o rozwój umiejętności, ale i zainteresowań! Dołączając do Koła Naukowego Marketingu i Mediów, nawiązujesz ścisłą współpracę z redakcją mediów studenckich intro.media. Jako członek Koła Marketingu i PR, współorganizujesz natomiast najważniejsze uczelniane eventy takich jak graduacja, targi edukacyjne czy dni otwarte. To nie tylko okazja do zdobywania punktów do stypendium i cennego doświadczenia, ale też zbierania atutów do CV!
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
IAB Polska (Interactive Advertising Bureau) to organizacja zrzeszająca liderów rynku reklamy internetowej i marketingu cyfrowego. Umowa partnerska między IAB a WSIiZ oferuje studentom dostęp do najnowszych raportów i analiz, dzięki czemu mogą śledzić bieżące trendy w marketingu cyfrowym i reklamie online. Dodatkowo, treści zajęć są ustalane na bieżąco zgodnie z dynamicznymi zmianami i innowacjami wprowadzanymi w świecie digital marketingu.
WSPÓŁPRACA
Z BIZNESEM
Współpraca z biznesem jest jednym z wyróżników WSIiZ. Stale rozbudowujemy bazę partnerów, zapewniając studentom nie tylko wysokiej jakości kształcenie, ale też możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia podczas praktyk i staży realizowanych w firmach liderów branży.
OPINIA EKSPERTA
„Marketing cały czas się zmienia, dlatego nie wystarczy znajomość teorii. Trzeba rozumieć algorytmy, rynek, dane i zaprzyjaźnić się z AI. Tego uczymy od pierwszego semestru.”
Pracodawcy poszukują specjalistów konkretnych dziedzin biegle posługujących się narzędziami marketingowymi i potrafiących wykorzystać je praktycznie – od nagrywania viralowych rolek na Tiktok po analizę danych z AI. WSIiZ to certyfikaty, zajęcia w studiach (np. radiowym czy telewizyjnym) i systemy reklamowe poznawane od środka. Słowem – kompetencje, którymi pochwalisz się w CV i na LinkedIn!
MGR TOMASZ ŁYSOŃ
Sprawdź, z kim spotkasz się na zajęciach realizowanych na kierunku Marketing i nowe media I stopnia we WSIiZ!
Dziennikarka, copywriterka i tutorka, od 2008 r. uczy przedmiotów związanych z pisaniem i tworzeniem treści. Realizuje badania z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Na kierunku prowadzi przedmioty związane z komunikowaniem, nowymi mediami i researchem, promuje także prace dyplomowe. Na jej zajęciach student nauczy się otwartego podejścia do rozwiązywania problemów, radzenia sobie z opracowaniami w zakresie różnorodnej tematyki i krytycznego podejścia do wykorzystania nowych technologii.
Medioznawczyni i psychoterapeutka, od 2008 r. prowadzi zajęcia na kierunkach medialnych, związane z psychologią społeczną, psychologią mediów i reklamy, bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Na jej zajęciach studenci nauczą się rozpoznawać psychologiczne obszary związane z komunikacją medialną i marketingową, potrzeby konsumentów i odbiorców, ale także zarządzać własnymi emocjami i dobrostanem w pracy zawodowej.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
Dziennikarka, podcasterka, współpracowniczka Biura prasowego; koordynatorka mediów studenckich i Koła Naukowego Marketingu i Mediów. Na kierunku uczy przedmiotów związanych z redagowaniem treści i komunikacją medialną. Zaraża pasją i wiarą w młodych ludzi. Na jej zajęciach, studenci nauczą się kreatywnego podejścia do pisania i sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Strateg marketingowy i FullStack Marketer specjalizujący się we współpracy z sektorem IT. Obecnie związany z firmą merce.com S.A., gdzie realizuje projekty z pogranicza technologii, e-commerce i marketingu cyfrowego. Trener i wykładowca akademicki, aktywnie prowadzący badania nad aplikacjami mobilnymi. Autor licznych artykułów naukowych oraz raportów branżowych z obszaru e-biznesu. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach poświęconych marketingowi cyfrowemu i technologiom. W swojej karierze współpracował m.in. z takimi markami jak Onet, Bank Millennium, AtomStore oraz IdeoForce.
Dziennikarka, copywriterka i tutorka, od 2008 r. uczy przedmiotów związanych z pisaniem i tworzeniem treści. Realizuje badania z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Na kierunku prowadzi przedmioty związane z komunikowaniem, nowymi mediami i researchem, promuje także prace dyplomowe. Na jej zajęciach student nauczy się otwartego podejścia do rozwiązywania problemów, radzenia sobie z opracowaniami w zakresie różnorodnej tematyki i krytycznego podejścia do wykorzystania nowych technologii.
Medioznawczyni i psychoterapeutka, od 2008 r. prowadzi zajęcia na kierunkach medialnych, związane z psychologią społeczną, psychologią mediów i reklamy, bezpieczeństwa i higieny cyfrowej. Na jej zajęciach studenci nauczą się rozpoznawać psychologiczne obszary związane z komunikacją medialną i marketingową, potrzeby konsumentów i odbiorców, ale także zarządzać własnymi emocjami i dobrostanem w pracy zawodowej.
Ekspert PR i komunikacji marketingowej, specjalizuje się m.in. w brandingu. Uczy planowania działań marketingowych, mediaplanningu i oceny kampanii. Dzięki jego doświadczeniu z biznesem i światem nauki, poznasz także szersze – pozabiznesowe – zastosowania komunikacji marketingowej.
Dziennikarka, podcasterka, współpracowniczka Biura prasowego; koordynatorka mediów studenckich i Koła Naukowego Marketingu i Mediów. Na kierunku uczy przedmiotów związanych z redagowaniem treści i komunikacją medialną. Zaraża pasją i wiarą w młodych ludzi. Na jej zajęciach, studenci nauczą się kreatywnego podejścia do pisania i sprawnego reagowania w sytuacjach kryzysowych.
Strateg marketingowy i FullStack Marketer specjalizujący się we współpracy z sektorem IT. Obecnie związany z firmą merce.com S.A., gdzie realizuje projekty z pogranicza technologii, e-commerce i marketingu cyfrowego. Trener i wykładowca akademicki, aktywnie prowadzący badania nad aplikacjami mobilnymi. Autor licznych artykułów naukowych oraz raportów branżowych z obszaru e-biznesu. Prelegent na krajowych i międzynarodowych konferencjach poświęconych marketingowi cyfrowemu i technologiom. W swojej karierze współpracował m.in. z takimi markami jak Onet, Bank Millennium, AtomStore oraz IdeoForce.
TRWA REKRUTACJA
STUDIA I STOPNIA LICENCJACKIE
FORMA STUDIÓW:
stacjonarne lub niestacjonarne
6 semestrów
REKRUTACJA TRWA
DO 31 lipca 2025
Start: 22 kwietnia 2025
KROK 1
Wybierz kierunek studiów
KROK 2
Załóż konto w systemie rekrutacyjnym
KROK 3
Przygotuj dokumenty i wypełnij formularz rekrutacyjny
KROK 4
Złóż dokumenty
do 31 lipca 2025 r.
KROK 5
Sprawdź wyniki
8 sierpnia 2025
Uruchomienie przez Uczelnię danego kierunku studiów lub specjalności na danym kierunku studiów jest uzależnione od zebrania się wymaganej (w wyjątkowych przypadkach limitowanej) liczby chętnych. Warunki uruchomienia kierunku lub specjalności są określone w Regulaminie przyjęć na studia oraz w Regulaminie odpłatności za studia i inne formy kształcenia.
ODKRYJ WIĘCEJ